1 Kasım 2023 Çarşamba

 


Affetmeyi seçmiştim,

Lakin affedersem kendimi asla affetmezdim.

Hiç kimsenin hiçbir şeyi de değilmişim.

Olmak da istemezdim.

Silkelemek istediklerim oldu,

Tuttum kolundan, ömrümden de silkeledim.

Bugün yanımızda olmayanlar, lütfen cenazemize de gelmesin.

Elimden bir şey gelse, düzeltirdim,

düzeltemedim..

Korkularımın nefesimi boğduğu günlerdeyim,

üç maymuncular etrafta yoklar,

hep bir ama'ları vardır ve hep tepeden bakarlar.

Aşağıya bir türlü inemedikleri için,

o merdivenlerin zorluğundan da hiç anlamazlar.

Birini daha kaybetmeye ne tahammülüm var ne de takatim.

Oysa ki ben hep yeniden denerim.

Kalpleri bile taştan,

Allahım şu sınadığın kullarına da bir baksan,

Aynı yerden kırıldıkları halde birbirlerine tahammülleri yok,

Ben inciltmekten ne kadar korktuysam o kadar incindim..

Bu kez savaşım da hep sevdiklerime yenildim.

...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Affetmeyi seçmiştim, Lakin affedersem kendimi asla affetmezdim. Hiç kimsenin hiçbir şeyi de değilmişim. Olmak da istemezdim. Silkelemek is...